Jump to content

Xyz

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Xyz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. JAK OŻYWIĆ SERVER?! W niniejszym artykule pozwolę zaproponować pewne sugestie pomysły, które w moim mniemaniu są przyczyną upadku serwera, dodatku czy kontentu. Pierwszą przeczyną jest Gra PVP. Wotk niestety nie posiada żadnego balansu postaci. Dlatego trzeba doprowadzić do tego by gra pvp była przyjemniejsza bo na obecną chwilę gdzie ally wygrywa 70-90% jest to katorga i jest to spory powód dla którego ludzie odchodzą z serwera a przynajmniej przestają grać PVP. GRA PVP/ BG 1. Zwiększyć exp na bg. Poniżej 70lv BG praktycznie nie występuje. Ludzie chodzą tylko na dfy lub robią questy. 2. Wyłączyć wszelkie eliksiry, scrolle, jedzenie, flaski, bonusy z profesji. Dostęp do tych dodatków zaopatrzą się tylko bogatsi. Trzeba pozwolić by wygrywały gry zespołowe, umiejętności a nie te dodatki. Dzięki temu będą równe szanse, walki będą dłuższe ale ciekawsze. Minusy: Mniejszy popyt na produkty Wzrost cen produktów Mniejsza chęć rozwoju profesji Plusy Większy bilans postaci Dłuższe potyczki. Gracze nie będą się zabijać na hita 3. Wyłączyć przyspieszenie(Speed u druidów, rogali, Nitro buty z engi, minor speed z encha, eliksiry na speed itp.). Wystarczy ze rogal, druid czy osoba z nitro butami uciekną z flagą i już ich można nie dogonić. Minusy: Mniejszy popyt na produkty Ilość druidów, rogali może się zmniejszyć Mniejsza chęć rozwoju profesji Plusy: Równe tępo graczy 4. Wprowadzić ograniczenia dla danych klas na konkretnych lv. Na BG 10-19 druid jest za szybki i może przebiec całe BG rzucając thornsy stunując przeciwników. Ubicie druida nawet 2-3 osoby jest bardzo ciężkie. Dlatego proponuje by na przedziale 10-19 zmniejszyć prędkość druida o 10-20% w travel form. Tutaj trzeba by było się zastanowić, które klasy są ponad innymi klasami. Zapraszam w tym punkcie do dyskusji. 5. Balans Gear scoor – stworzyć system, który będzie czytywał gear scoor każdej osoby na podstawie tego przydzielać ludzi do BG tak by średnia gear scoora na osobę była podobna w obu drużynach. Zapewne doprowadzi to do sytuacji gdzie w ally będzie mniej osób niż w hordzie ale jest to konieczne. Minusy: -Większe kolejki prawdopodobnie w ally -Gracze ally z małym gsem łatwiej dostaną się na bg zaś z dużym będą musieli czekać - Gracze będą oszukiwać i w trakcie walk zmieniać swój sprzęt 5.1. Jak naprawić te minusy? -Blokada itemów - Wprowadzić blokady zmiany itemów. Gracz, który się zapisuje na bg nie może już nic zmienić w swoim ekwipunku. -Informacja o zmniejszeniu gear scora, sciągnieciu itemu – jeżeli gracz w ally zapisze się na bg majać 6kgs nie będzie mógł wejść na batterground ponieważ w jego drużynie ally jest zbyt duża różnica średniej gear scoora na drużynę w porównaniu do drużyny hordy w tedy powinien dostać informacje „Posiadasz zbyt duży gear scoor, sciągnij jakiś item”. W tedy wystarczy ze sciągnie item i będzie mógł się zapisać. Plusy: -Większy bilans zespołów Zapewne te propozycje mogą uprzykrzyć przyjemność z ubierania postaci ale jest to potrzebne by zachować balans w obu drużynach i czerpać radość z wyrównanej gry. 6. Balans hilerów – Stworzyć system, który będzie czytywał punkt 5, oraz talenty. Na postawie talentów będzie przydzielał po równo z różnicą 1 hilera maksymalnie do obu drużyn. W tej sytuacji musi powstać podział na 2 grupy: DPS i HILER. Każda z tych grup musi mieć oddzielną średnią gear scoora w przeliczeniu na osobę. Czyli wpierw system dobiera dpsów do drużyny tak by po obu drużynach średnia gear scora była podobna, następnie dopiera grupę hilerów która również musi być podobna w obu drużynach. Obecna sytuacja gdzie w ally potrafi znajdować się 4 hilerów zaś w hordzie 0 jest z góry przegrana Minusy: - Graczę będą oszukiwać i zmieniać talenty w trakcie zapisu na bg 6.1. . Jak naprawić ten minus? - Blokada talentów – wprowadzić blokadę zmiany talentów. Gracz, który się zapisze na bg nie może zmienić talentów. Obecnie gracz może zmienić talenty przed rozpoczęciem bitwy. Plusy: - Bilans hilerów, którzy mają po obu drużynach równą sume gear scoora 7. Balans Klas - Stworzyć system, który będzie czytywał punkt 5, 6 oraz przydzielał klasy do grup tak by różnica między klasami wynosiła nie więcej niż 1 osobę. Są sytuacje gdzie w danej drużynie znajduje się 4 hunterów. Jest to team już nie do zabicia. Nie dość, że hunt ma ogromny dmg to zbliżenie się do 4 hunterów jest bardzo trudne. Minusy: -zwiększenie kolejek Plusy -Balans klas 8. Cross BG – Stworzyć system, który będzie czytywał punkt 5, 6, 7 oraz będzie mieszał frakcje. Na postawie tego gdzie brakuje ludzi system przydziela gracza z osobnej frakcji dzięki czemu nie będą pojawiać się żadne kolejki. Minusy - pojawia się wojny między frakcjami, bluzki, wyzwiska bo jak można bić własnego kolegę z gildiiJ Plusy: - Możliwość interakcji z obcą frakcją - Brak kolejek Nie mniej punkt 5 wydaje się najbardziej logiczny i potrzebny. Aczkolwiek jeżeli się zrealizuje w kolejności chronologicznej punktów 5, 6 ,7 w tedy gra pvp stanie się przyjemnością i możliwe ze Cross BG nie będzie potrzebne. Zaś jeżeli wprowadziło by się zamiast punktu 3,4 cross BG to ciężko przewidzieć czy system będzie dobrze działał i przydzielał osoby. Dlatego ważne jest zrealizowanie na obecny moment punktów 1-7. Zaproponowane zmiany należałoby wprowadzić w każdym przedziale BG nie tylko 80(oprócz punktu 4). Najbardziej pomogłoby to BG poniżej 80lv gdzie znajdą się twinki. Gra PVE 1. 10% expa za guild tabart analogicznie jak Heirloomy do expienia, zachęci to ludzi do większego socjalu i korzyści bycia w gildii 2. Usunięcie trashu na rajdach a przynajmniej na iCc – Rajdy są za długie by męczyc się z trashem moim zdaniem. Można by usunąć większość trashu. Na ICc pozostawić trash tylko do 1 bossa by ludzie mogli farmić repe i itemki. Pozostawić tylko mini bossy na trasach, które dają emblemy. 3. Zachęcić do rajdowania starych bossów 3.1. Zwiększyć z rajdów wotk drop mountów do 100% takich jak onyxia, Malygos a na TBC zwiększyć do 50%. 3.2. W uldu, naxx, onyxia, eoe, prowadzić za bossy frosty co 2-3 boss w przypadku onyxi, eoe 1 frost za 10, 2 frosty za 25. Dodać też jakieś bonusy po każdym ostatnim bossie z quarteru może jakieś kamyczki do jc, titanium ore cokolwiek wartościowego czekam na propozycje(również do rajdów TBC można dać jakieś bonusy za bossy). 4. Zajmowanie itemów – uważam ze nie powinno coś takiego istnieć. Każdy ma równe szanse wygrać item i roll jest najsprawiedliwszym wyrokiem. Zamiast tego dać leaderom bonusy po zabiciu każdego bossa na rajdach w postaci golda, kamyków do jc, emblemów cokolwiek lecz nie itemów. Musi być bonus za bossa bo im więcej bossów się ubije tym większa nagroda. Co będzie motywować ludzie by dobrze dowodzili swoja grupą. 5. Raid Lood – Wprowadzić specjalny system lootu na rajdach. Szczególnie na ICc. Działający na podobnej zasadzie co group loot. Niie mniej każdy item na rajdzie trzeba by było zdefiniować kto może rolować. Np. DBW by mogli rolować melasi bez shamana enh i paladyna. Tylko wcześniej ten system musiałby mieć podział na dpsów, hilerów, tanków gdzie dana osoba dochodzi do rajdu i raid miałby jakaś tabelkę przy każdym graczu gdzie wybiera jego role i musi ona być widoczna dla każdego. Jeżeli gracz sam sobie by wybierał role to mogłby między bossami zmieniać te rolle i rolować coś czego nie powinien. Co więcej greed powinien być powyżej diss. Group loot działa na takiej zasadzie ze traktuje greed i diss tak samo. Tutaj greed powinien być traktowany jako off spec. A diss dopiero gdy nikt nie needuje itemu i nie greeduje. Gdyby było tak jak podczas group loota osoba, która greeduje na off moglaby przegrać item z kims komu item został zdisowany przez automat. Jeżeli taki system by działał trzeba by było wprowadzić odgórny nakaz by rajdy z pugiem były rajdowane z tym systemem jedynie rajdy gildijne niech robią co chcą. Minusy: -brak bynajmniej ja takich nie widzę Plusy: -szybkie rozdawanie lootu, zaoszczędzenie czasu -przejrzystość kto dany item wygrał -brak ninjowania itemów przez liderów 6. Usunać nabijanie ID na bossach, których się nie ubiło. Na Toc10hc nabija się ID jeżeli zakończy się 1 faza na 1 bossie mimo zo całkowity boss nie padł. Dopóki nie ubiło się Bossa w całości ID nie powinno się nabijać. Mało kto przyjdzie gdy zobaczy ID. Na RS również się nabija ID po mini bossach. Nie powinno do tego dochodzić. Nie mniej po tych mini bossach zyskuje się frosty. Proponowałbym zrobić tak ze ID się nie nabija przed zabiciem głównego bossa lecz by gracz nie dostawał 2 raz Frostów za mini bossy jeżeli pójdzie po 1 rajdzie nieudanym na drugi rajd. 7. Rajdowanie ponowne z ID tak by pomagać swojej gildii, znajomym w ubijaniu bossa gdy brakuje ludzi. Lecz by osoba, która drugi raz jest na tej samej inscie nie mogła nić podnieść, dostać z bossa ani by rajd leader nie mógł jej dać za to emblemy powinny zostać dla tej osoby ponieważ poświęciła czas i coś jej się należy. 7.1 Nabijanie ID nie na rajdzie lecz na bossach – system który będzie zapamiętywał konkretnie jakiego bossa ubiła dana osoba. Czyli rozwinięcie pomysłu wcześniejszego punktu. Jeżeli dana osoba robi ponownie instancje gdze za pierwszym razem ubiła 3 bossy i rajd się rozleciał zaś za drugim razem ubiła 5 bossów to za 4 i 5 bossa powinna mieć możliwość dostania lootu Plusy: -Większa chęć rajdowania -Brak poczucia zmarnowania czasu gdy ubiło się jednego bossa bo będzie możliwość spróbowania z inną grupą -mniejsza potrzeba brania ludzi z pugu przez gildie INNE Transmogi - Zmienić system transmogów. Tak by każdy nie ważne na jakim lv mógł je mieć. Bardzo uprzyjmnia to gre dla twinków 10-19 choć pewnie już ich tu nie ma ale kiedyś na starych realmach były. Wprowadzić tak jak to było kiedyś ze za wygrane BG dostawało się 3 tokeny a za przegrane 1 token i dzięki temu można było robić trasmogi. Obecny system pozwala jedynie ludziom powyżej 70lv robić transmogi. Podałem wszystkie pomysły jakie przyszły mi do głowy. Mam nadzieje ze ktoś je przeczyta, przemyśli i choć w ułamku je zastosuje. Zapewne większość pomysłów jest z kosmosu i fizycznie mogą być trudne do zrealizowania. Nie jestem programistą więc nie jestem wstanie tego ocenić. Zachęcam do komentowania oraz stawianiu własnych propozycji.
  2. Druid Bear Bis List Survival 3.3.5 PvE The biggest problem in choosing items for the Bear is hit raiting. Most biss items not have hit raiting so you need to choose build which will has hit cap and the greatest survival. I present the best selection of items for a bear to survive. |Item|Gem 1|Gem 2|Gem 3|Enchant Head: Head: Sanctified Lasherweave Headguard | Austere Earthsiege Diamond | Shifting Dreadstone | Arcanum of the Stalwart Protector Neck: Neck: Bile-Encrusted Medallion Shoulders: Shoulders: Sanctified Lasherweave Shoulderpads | Greater Inscription of the Gladiator Back: Back: Sentinel's Winter Cloak | Vivid Eye of Zul | Scroll of Enchant Cloak - Mighty Armor Chest: Chest: Ikfirus's Sack of Wonder | Scroll of Enchant Chest - Super Healt(most survival) or Scroll of Enchant Chest - Powerful Stats(better treat and mitigation) The best ench on chest is Heavy Borean Armor Kit but on sunwell: 1 stamina = 9.94 health so 18 stamina = 178.92 hp 18 stamina +bok(10%) = 1968.812 hp 250hp>18 stamina on sunwell Wrist: Wrist: Armbands of Dark Determination | Scroll of Enchant Bracer - Major Stamina < Umbrage Armbands is better but the difference between stats is the smallest compared to other items. Hit raiting and 2 slot for gem decided to choose Armbands of Dark Determination. Hands: Ręce: uświęcone uchwyty lasherweave | Scroll of Enchant Gloves - Precision Waist: Talia: Szew Cinch Astryliana Feet: Stopy: (most survival) or Podnóżki Zbliżającej się Śmierci (better theat) | Zwój Zaklętych Butów - Większa hartowność or Zwój Zaklętych Butów - Witalność Tuskarra (improve speed) Legs: Nogi: Uświęcone Ochraniacze Lasherweave | Pancerz Nogi Frosthide Finger1: Palec 1: Wiecznie zimny pierścień Devium Finger 2: Finger 2: Ashen Band of Endless Courage | Żywe Oko Zul We need a finger with hit raiting raiting, so this will be the best option, but if you have another finger with a ashen verdict reputation, the second choice Krwawego Pierścienia Obrzydliwości . These fingers have less survival than Band of the Twin Val'kyr > Ring of Binding are better, but the difference between statistics is the smallest compared to other items. Trinket 1: Talizman 1: Nieskazitelny kieł Sindragosy Trinket2: Juggernaut's Vitality Idol: Idol: Idol Płaczącego Księżyca Weapon: Broń: Gniewny Gladiator's Greatstaff | Scroll of Enchant Weapon - Mongoose or Scroll of Enchant Weapon - Drenaż krwi I prefer Zwój Zaklętej Broni - Spuszczanie Krwi, because it heals from 360 to 2200 if you take less than 30% health / 30 seconds of cooldown With this build we have 218 hit raiting. 3 x Vivid Eye of Zul and Scroll of Enchant Gloves - Precision will allow you to get a hit cap. Gems: Red: Solid Majestic Zircon (most survival) Shifting Dreadstone (better threat and mitigation) Blue: Solid Majestic Zircon Yello: Solid Majestic Zircon or Vivid Eye of Zul, if you don't have hit cap.
×
×
  • Create New...